Документація ММО

Обласна  науково-методична  проблема:

«Освітні стратегії соціалізації особистості

 громадянського суспільства»

   Науково-методична  проблема, над якою працює методичне об’єднання:

«Формування і розвиток соціальної компетентності

 молодших школярів»

МІСІЯ:

*створення ефективних засобів методичного супроводу для здійснення освітньої діяльності;

*забезпечення освітніх та методичних потреб педагогів

ВІЗІЯ:

*упровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій, інформаційно-комунікативних засобів навчання в освітній процес;

*формування позитивного іміджу педагогічної діяльності

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ

на 2021 - 2022 навчальний рік:

1. Забезпечення методичного супроводу впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

2. Розробка рекомендацій щодо впровадження нових навчальних планів, програм та предметів для учнів початкових класів.

3. Забезпечення вчителями початкових класів досягнення всіма учнями рівня Державного стандарту початкової загальної освіти.

4. Використання інформаційних технологій навчання в початковій школі з метою впровадження креативної освіти.

5. Організаційно – педагогічне забезпечення рівного доступу до креативної освіти, зорієнтованої на особистість учня.

6. Організація навчання вчителів початкових класів з питань впровадження технологій розвитку інформаційної особистості.

7. Організація мережевої діяльності між методичними комісіями шкіл міста та створення вчителями власних сайтів,блогів.

6. Формування культури здоров’я молодших школярів шляхом впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій.

7. Соціалізація учнів початкових класів через використання інтерактивних технологій.

8. Проведення моніторингу якості навчання молодших школярів.

9. Забезпечення наступності в роботі ДНЗ та початкової ланки школи


ПЛАН РОБОТИ 2021-22 н.р.

І засідання (серпень) ММО вчителів 1класів 

Тема: Організація методичного забезпечення освітнього

процесу в початковій ланці. Вивчення і аналіз навчальних програм,

підручників, інструкцій та рекомендацій МОН України. 

 

1. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів 4-класів за попередній

навчальний рік.

2. Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2021/2022 н.р.

3. Актуальний інструктаж.

* Особливості організації освітнього процесу в перших класах у 2021-2022 навчальному році.  ЗОШ№2 О.С.Ж ирякова,

* Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів. ЗОШ№5 Т.І.Вороніна

* Методичні рекомендації щодо проведення першого уроку НВК-Ліцей №10 Л.В.Коркач

* Аналіз навчальних програм для 1 класу. ЗОШ№12 І.А.Головачова   

 




2020-2021 н.р.

План І засідання

методичного об’єднання вчителів 4-х класів 

Зміст

Відповідальний

Примітки

1.

Аналіз роботи ММО за 2019-20н.р. пріоритетні напрямки роботи на 202021н.р.

Тронь Н.В.

Марганецька гуманітарна гімназія ім.Т.Шевченка

 

2.

Перегляд пояснювальних записок до програм, нових методичних рекомендацій.

Зміни в програмах для 4 класу.

Чабаненко І.М.

НВК-Ліцей №10

опрацювати

3.

Про перший урок у 2020 н.р.

Гармаш Ж.В.

ЗОШ№11

обговорення

4.

Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації освітнього процесу, ведення класної документації.

Трофіленко В.А.ЗОШ№9

обговорення

5.

Презентація досвіду вчителів, що пройшли атестацію

Коркач Л.В.,

НВК-Ліцей №10

Творчий звіт

6.

Організація ефективного і безпечного освітнього середовища

Бобохонова І.В.ЗОШ№7

виступ

 

План ІІ засідання

 

Зміст

Відповідальний

Примітки

1.

Сучасний вчитель  як провідник змін у контексті Концепції НУШ. Практична робота. Складання портрета сучасного педагога.

Гармаш Ж.В.

ЗОШ№11

 

2.

Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови та літературного читання:

*квестова технологія у навчанні мови та літературного читання;

*застосування методики «сторітелінг» на уроках української мови

*метод проектів на уроках літературного читання

*технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення)

 

 

 

 

 

 

Жирякова О.С.

Ткаченко С.П.

ЗОШ№2

 

Гуменюк О.С.

Лузан О.Ю.

ЗОШ№9

 

3.

Практичний психолог. Засоби профілактики та подолання професійного вигорання педагогів.

 

 

4.

Підготовка до ДПА

Тронь Н.В.

гуманітарна гімназія

 

                                                                                                                                          

план ІІІ засідання

Зміст

Відповідальний

Примітки

1.

Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках  математики:

*кейс-технологія, перевернуте навчання

*технологія «кольорові капелюхи»

*технологія квестів

 

 

 

Шамрай Н.В.

ЗОШ№11

Вороніна Т.І.

ЗОШ№5

 

 

2.

Гра по-новому, навчання по-іншому з Lego. Практикум. Метод компетентнісного навчання «шість цеглинок»

 Лисенко Л.М.

НВК№8

 

3.

Підготовка до ДПА. Опрацювання нормативних документів.

Головачова І.А. ЗОШ№12

 

4.

Презентація досвіду вчителів, що пройшли атестацію

 

Творчий звіт


2019-2020 навчальний рік
І засідання   (серпень 2019р.)
«Зібратися разом – це початок.
                                                                     Залишитися разом – це прогрес.
                                                                     Працювати разом – це успіх.»
                                                                                                              Г. Форд
Зміст  роботи
Відповідальний
Форма проведення
1.
Аналіз роботи ММО за 2018-19н.р. пріоритетні напрямки роботи на 2019 – 20н.р. Нормативно-правове забезпечення організації НВП в 3 класі.
Тронь Н.В.
Гуманітарна гімназія
Інформація
2.
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів МОН України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації, критерії оцінювання в 2019 – 2020 навчальному році
Бобохонова І.В. ЗОШ№7
Круглий стіл
3.
Аналіз програм, підручників для учнів
3 класів у 2019 – 2020 навчальному році.
Зміни в програмі.
Гуменюк О.С.ЗОШ№9
Методична скринька
4.
Зміни в українському правописі
Гармаш Ж.В.
ЗОШ№11
Обговорення
5.
Методичні рекомендації до проведення у
загальноосвітніх закладах України першого уроку
Мельник Н.В.
ЗОШ№3
Інформація

ІІ ЗАСІДАННЯ   (грудень  2019  рік)
«Якщо ми навчатимемо сьогодні 
так, як навчали вчора, 
ми вкрадемо в дитини завтра». 
Конфуцій 
№ п/п
Питання для розгляду
Відповідальний
Форма проведення
1.
Розвиток розумових здібностей учнів як необхідна складова формування інноваційної творчої особистості
Головачова І.АЗОШ№12
Доповідь
2.
Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів
Шамрай Н.В.
ЗОШ№11
Круглий стіл
3.
Розробка методичних рекомендацій «Психологічні поради. Як зробити урок ефективним»

Трофіленко В.А. ЗОШ№9
Методична скринька
4.
Інтелектуальні завдання для учнів початкової школи за творами Т.Г.Шевченка
Чабаненко І.М.
НВК-Ліцей №10
Обмін досвідом
5.
Поради психолога. Як допомогти дитині з гіперактивним розладом.
Бутакова
НВК-Ліцей№10

6.Ранкові зустрічіТкаченко С.П.
ЗОШ№2
Практична
діяльність
ІІІ ЗАСІДАННЯ  (квітень 2020 рік )
«Поганий вчитель підносить істину, 
хороший учитель її знаходить.» 
А. Дістервег

№ з/п
Зміст роботи
Відповідальний
Форма проведення
1.
Нестандартні форми проведення уроків української мови
Гармаш Ж.В.
Аукціон педогогічних ідей
2.
Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання
Мельник Н.В.
 Обмін досвідом
3.
Випереджаюча освіта для сталого розвитку в навчально – виховному процесі в початковій школі


Презентація
4.
Презентація  досвіду роботи вчителів , що атестуються.
Жирякова О.С.
Коркач Л.В.
Методична палітра вчителя, що атестується.
5.
 Формування гуманного ставлення до природи у молодших школярів.
Лисенко Л.М.
Панорама ідей
6.
Психолог рекомендує. Сучасні підходи до організації навчання та виховання ліворуких дітей.



2018-2019 навчальний рік
І засідання
Зміст
Відповідальний
Примітка
1.
Аналіз роботи ММО за 2017-18н.р. пріоритетні напрямки роботи на 2018 – 19н.р. Нормативно-правове забезпечення організації НВП в 2 класі.
Тронь Н.В.
Гуманітарна гімназія
інформація
2.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Лист МОН №1/9-74 від 28.01.2014
Гуменюк О.С.
ЗОШ№9
опрацювати
3.
Зміни до оновлених навчальних програм початкової школи(2 клас)
Жирякова О.С
ЗОШ№2.
опрацювати
4.
Про обсяг домашніх завдань для учнів початкової школи. Лист МОН №1/9-72 від 28.01.2014. Про ведення зошитів.
Головачова І.А.
ЗОШ№12
опрацювати
5.
Опрацювання інструкції щодо заповнення Класного журналу для учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Члени ММО
опрацювати
6.
Методичні рекомендації до проведення першого уроку в
загальноосвітніх закладах України першого уроку
Вороніна Т.І.
ЗОШ№5
інформація
7.
Ігрові форми навчання учнів початкових класів
Шамрай Н.В.,ЗОШ№11


ІІ ЗАСІДАННЯ 

№ п/п
Питання для розгляду
Відповідальний
Примітка
1.
Проблемна ситуація як фактор мотивації вивчення української мови молодшими школярами (фрагменти уроку).
Бобохонова І.ВЗОШ№7

2.
Почерк майстра: «ІКТ в початковій школі».
Гармаш Ж.В.
ЗОШ№11

3.
Психологічний тренінг «Труднощі навчання й виховання молодших школярів»
Практичний психолог

4.
Доповідь «Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра та попередження втоми»
Лисенко Л.М.
НВК№8

5.
З методичної скриньки. Творча робота вчителя як засіб розвитку мотивації до пізнання навколишнього світу у молодших школярів.
Чабаненко І.М.
НВК-Ліцей№10

6.




ІІІ засідання


№ п/п
Питання для розгляду
Відповідальний
Примітка
1.
Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів.
Коркач Л.В.
НВК-Ліцей№10

2.
Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти
Мельник Н.В.
ЗОШ№3

3.
Рефлексія як активний метод підбиття підсумків уроку в початкових класах(фрагменти уроку)
Ткаченко С.П.
ЗОШ№2

4.
Обмін досвідом. Творчі види робіт на уроках української мови.
Трофіленко В.А.ЗОШ№9

5.
Корекційна робота психолога з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів
Практичний
психолог

6.








1 коментар: